Proběhlé akce

  zpět

Úprava úředních hodin Městského úřadu Žacléř od 20.04.2020

V souladu s Mimořádným opatřením Ministerstva zdravotnictví č.j.: MZDR 15757/2020-3/MIN/KAN ze dne 9.4.2020 bude s účinností od 20.04.2020 upraven provoz Městského úřadu v Žacléři následujícím způsobem:

Úřední hodiny:

Pondělí     8,00 - 12,00                 13,00 - 17,00 

Středa       8,00 - 12,00                 13,00 - 18,00

V ostatní dny je možné si předem telefonicky domluvit návštěvu na MěÚ přímo s příslušným pracovníkem (viz kontakty níže), pokud věc nejde vyřídit písemně či elektronicky.

Nadále platí upřednostňování písemného, elektronického či telefonického kontaktu ve všech případech, kdy je to možné.
Za úřední úkony, provedené při návštěvě úřadu, které jsou podmíněné zaplacením správního poplatku, lze zaplatit poplatek v hotovosti. Nadále platí, že všechny ostatní poplatky (zejména místní poplatky, pronájmy atd…) je třeba platit bezhotovostně, příslušné pracovnice Vám sdělí telefonicky či elektronicky číslo účtu a potřebný variabilní symbol.

Při návštěvě úřadu dodržujte prosím pokyny, uvedené v budově – zejména nošení obličejové roušky, desinfekce rukou při vstupu do budovy, dodržování potřebných odstupů, neshlukování na chodbách při čekání atd.

Děkujeme za pochopení a kázeň - JSME V TOM SPOLEČNĚ!! 

 

V Žacléři 17.04.2020

 

  webkamera

  videoreportáře

  hlášení závad

  odběr sms

Aktuální informace o dění ve městě přímo do vašeho mobilního telefonu.

  odebírat sms

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace